miércoles, 3 de septiembre de 2008

Ja hem tornat

Ja estem aquí de nou. Vaig arribar dilluns a la feina i el meu pc havia mort. Ell tampoc no tenia ganes de tornar a la feina i va decidir morir...:)

Ara ja en tinc un de nou, que va molt millor per cert i ja estic treballant, aguantant als jefes i oblidant-me sense adonar-me'n, de les vacances tan properes i tan lluny a l'hora.

Ganes? poques. Però és el que hi ha.

Torno a la rutina, a reduïr la capacitat d'improvitzar al cap de setmana ...és una de les coses que més m'agraden de les vacances, improvitzar. No tenir en conta l'hora que és, no saber si és dilluns o dimarts, menjar quan tinc gana, dormir quan tinc son...si, és el que trobo més a faltar. La sensació de llibertat que dóna no pensar en el temps, ni tan sols mirar el rellotge. Simplement gaudir de no fer res, d'estar estirada a la platja deixant anar tota la tensió que acumulo durant la resta de l'any. Però com tot el que és bó en aquesta vida, les vacances s'acaban. I ha de ser així, perquè sino potser no les valorariem tant com ho fem, no gaudiriem d'elles a tope...és una manera de consolar-me :)

Petons i ànims que aviat arriba el pont de l'onze de setembre!!


...

No hay comentarios: