miércoles, 19 de diciembre de 2007

Ho saps tot de mi

Ho saps tot de mi i tot i així m’estimes.
Amb tú puc pensar en veu alta, amb tú puc ser jo mateixa.
Les hem passat de tots colors oi? :)
Hem sigut companys de feina, parella, i ara amics. Sempre m’has fet costat, sempre puc contar amb tú. Em demostres contínuament tot el que m’estimes, el que t’importo. M’aconselles, m’escoltes, m’abraces…
Ets una de les persones que més m’estimo al món, que més respecto i que més admiro, perquè et considero valent, coherent, repsonsable i algú del que seguir exemple.
T’he dit algun cop que de gran vull ser com tú? :)
M’agradaría que la nostra amistat no acabès mai, que puguem seguir rient junts molt de temps i fent-nos costat l’un a l’altre. Penso que si no t’haguès conegut no sería la persona que sòc ara.
Gràcies per totes les coses bones que em dones, gràcies per ser com ets. En mi tens una amiga per tota la vida.
Rabindranath Tagore va dir " La verdadera amistad es como la fosforescencia, resplandece más cuando todo se ha oscurecido".
T’estimo.

1 comentario:

Omphalos dijo...

Hola,

Es bonito tener un amigo así.

Cuidadla entre los dos, no dejéis que se marchite, porque seguro que os ha costado llegar hasta esta situación.

Un beso...