miércoles, 23 de abril de 2008

Feliç Sant Jordi


Avui és la Diada de Sant Jordi, i a part de cel·lebrar aquest dia preciós, també cel·lebro que avui fa sis anys que em vaig assebentar que estava embarassada, va ser un dels dies més feliços de la meva vida.

A mi sempre m’ha agradat el dia de Sant Jordi, i penso que hauria de ser festiu per poder passejar per la Rambla, pel passeig de Gràcia és a dir per tota Barcelona que s’omple de paradetes de llibres i de roses, a on aquest dia predomina el color vermell , i els enamorats es fan els seus respectius regals, i on a Barcelona sempre o gairabé sempre fa un dia espléndid com el d’avui.

Jo estic aquí sentada al meu lloc de feina des d'on veig el carrer i just davant m’han posat una paradeta de roses, tan de bó tinguès aquesta vista tots els dies, veig passar la gent, dones amb roses, nois que paran a comprar, i la senyora de la parada que no para d’arreglar cada rosa amb la seva espiga i la seva senyera.

Totes les dones avui esperen la seva rosa, tot i que no sempre arriba, encara que de vegades et ve de sorpresa i sense que t’ho esperis un amic de sobte te la regala, com m’acaba de passar a mi fa un moment mentre escribía al blog. Quina il·lusió…

Feliç Diada de Sant Jordi i felicitats a tots els que avui cel·lebren el seu sant.

2 comentarios:

customer dijo...

Bona tarda Soul music for...

Quins temps oi? jo també recordo am anyorança aquells estius, el Lorena II i tota la colla pessigolla. Be tot te un principi i una fi, si mès no, l'important ès recordar-ho amb carinyo.
Adivines qui escriu, está a la foto

vane dijo...

Doncs crec que tinc una lleugera idea :)