viernes, 27 de marzo de 2009

Maneres d'estimar

Vine, apropa't, vine sense por, t'ensenyaré tot el que tinc aquí guardat per tu. Fa temps que ho guardo perquè feia temps que no trobava ningú que realment mereixés veure-ho...vine no tinguis por, serà molt maco, només t'has de deixar anar, jo et guiaré si m'agafes de la mà. O potser no vols venir, potser no vols veure com estimo jo, potser no hi creus i per això de sobte et tanques...no, va, vine, vine amb mi, deixa't portar, trenca murs, despulla't amb mi davant de tot el que t'estic ensenyant i deixa fluir paraules, carícies, mirades i tot allò que vulguis exposar davant meu, davant nostre...vine amb mi, i després jo vindré amb tu, al teu món pràctic, on si m'agafes de la mà segur que em trobaré agust i m'ensenyaràs les coses que guardes, i ens despullarem junts i m'exposaré davant teu, davant tot plegat i podré veure com estimes tu...Anirem i vindrem, molt sovint, molt de temps, el que sigui necessari per entendre les dues maneres d'estimar, per trobar finalment la nostra manera d'estimar que acabarà sent única...

...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

...bravo, bravo, bravo...
...comp peces de puzzle...
...que finalment es troben...
...i encaixen...

DAVID "Bull" dijo...

Quina passssadaaaaa!!!!
Creus que algún dia jo podría dir la meitat d'aquestes coses i no morir a l'intent....????

P.D: Sigues bona.....
David.