miércoles, 18 de junio de 2008

Un dia vindràs


Un dia vindràs i no se quin aspecte tindràs, però seràs tu. Em salvaràs de tot, em donaràs l'amor que em mereixo, el que fa temps que espero, em portaràs la pau, m'oferiràs el teu cor sense por, t'entregaràs a mi sense dubtes.

Mentrestant et confondré amb d'altres, oferiré nits de passió a desconeguts, m'il·lusionaré amb històries impossibles, somiaré desperta...

Fins el dia que vindràs, apareixeràs i em diràs que sóc teva, em faràs teva i només amb una mirada sabré que ets tu.

Aleshores ja no seré de ningú més.


...

2 comentarios:

kenya dijo...

Ostres avui no en va be vindre,potser la setmana vinen,i ja veurem si puc.
chao

vane dijo...

Això és treure-li ferro al "asunto" i el demés són tonteries...

Mira que ets burro eh?

Molts petons guapo :)