lunes, 12 de abril de 2010

Lágrimas que amargan

Si pudiera detener esto, si pudiera detener las lágrimas que no cesan de caer, el dolor que acompaña a cada una de ellas. Lágrimas amargas que nacen en lo más profundo del corazón y recorren un camino hasta mis ojos al recordar, al pensar en aquellos momentos en los que me hizo feliz. Si pudiera encontrar sentido a algo, a lo sucedido o al futuro más próximo. Si pudiera rectificar mis decisiones, esas que me han llevado a esto. Si pudiera eliminar la inocencia de la que pequé cuando dije que si...

Si pudiera retroceder en el tiempo....

4 comentarios:

DaTaCa dijo...

Si poguessis tornar enrera faries el mateix que quan estaves allí. Quan saps com acaba és fàcil trobar el que canviar. Però les coses passen un cop i la gràcia de tot és que no es pot tornar enrera. Dibuixa un camí de colors... endavant

vane dijo...

En aquest cas, Dani, les coses han passat 5 cops...ni més ni menys, poder si que hauria de fer alguna cosa amb el meu excés d'innocència no creus?

Anónimo dijo...

...ahora mismo...
...daría mis dos ojos...
...y mi alma...
...por una máquina del tiempo...

...no sabes cómo te entiendo...

vane dijo...

Àlex...que et passa? Tot va bé?